Senin, 01 Februari 2010

JAKARTA - BANDUNG TOURS (4 Days 3 Nights)

Day 1 : Jakarta City Tour (L,D)
Arrive in Soekarto Hatta Airport - Jakarta, you will be picked up by our representative and directly visit Monas, Fatahillah Museum, and shopping in ITC Mangga Dua. Lunch and Dinner will be serve in local restaurant and then check in to the Hotel.

Peserta dijemput di Bandara Soekarno Hatta - Jakarta oleh representative kami dan langsung mengunjungi Monas, Museum Fatahillah dan berbelanja di ITC Mangga Dua. Makan siang dan malam di Lokal Restaurant kemudian check in di hotel.

Day 2 : Jakarta - Bandung (B,L,D)
After Breakfast, we prepare to check out and leaving to Bandung via Cipularang, shopping in Cihampelas, Cibaduyut. Check in Bandung. Free program. Lunch and Dinner served in Local Restaurant.

Setelah sarapan, bersiap untuk check out dan berangkat ke Bandung via Cipularang, dan berbelanja di Cihampelas, Cibaduyut. Beristirahat di hotel. Acara bebas. Makan siang dan malam di Lokal Restoran.

Day 3 : Bandung (B,L,D)
After breakfast, we are going to visit the strawberry farm in Lembang, Tangkuban Perahu, Ciater (Hot Spring Water) and shopping in Riau and Rumah Mode. take a rest in hotel and free program. Lunch and dinner will be serve in Local Restaurant.

Setelah makan pagi, kita mengunjungi obyek wisata perkebunan strawberry di Lembang, Tangkuban Perahu, Ciater (permandian air panas) berbelanja di Riau, Rumah Mode. Beristirahat di hotel dan acara bebas. Makan siang dan malam di lokal restaurant.

Day 4 : Bandung - Jakarta (B,L)
After breakfast, prepare to check out and we are going back to Jakarta for another shopping in Pasar Baru then transfer out.

Setelah sarapan, bersiap untuk check out dan melanjutkan perjalanan menuju Jakarta untuk berbelanja di Pasar Baru sebelum transfer ke Bandara.

Price USD 350 net/person (Rp.3.500.000/orang)

For further information,
please contact :nailantholidays@gmail.com or
YM : nailanttravel@yahoo.com
Mobile +62 85213701484

Tidak ada komentar:

Posting Komentar